יום שבת, 9 בינואר 2016

מרק תירס טרי, ירקות וחלב קוקוס

כשקר בחוץ זה בדיוק מה שצריך מחמם משביע ומנחם. מרק שהכנתי ממה שהיה בבית באותו יום ומיד רצו את המתכון, זה הסימן שהחיבור הצליח ולפעמים 1+1 יוצא יותר מ- 2.

שיהיה חם בלב ובבית. שבוע נפלא ומקסים.




מרק תירס טרי, ירקות וחלב קוקוס
חומרים- לסיר גדול
2 כפות שמן זית
בצל גדול קצוץ דק
2 גזרים גדולים קצוצים לקוביות קטנות
2 קולורבי קצוצים לקוביות קטנות
חתיכת דלעת חתוכה לקוביות קטנות
4 שיני שום קצוצות גס
5 קלחי תירס שמהם הוסרו הגרגרים עם סכין חדה בזהירות
מלח/ פלפל
כפית כורכום

קופסת שימורים אחת של חלב קוקוס
להגשה-
כוסברה קצוצה 

הכנה-
  • לחמם את שמן הזית בסיר גדול, להוסיף את הבצל ולטגן לריכוך.
  • להוסיף לסיר את קוביות הגזר, קולורבי ודלעת, לטגן לריכוך חלקי.
  • להוסיף שום קצוץ, גרעיני תירס ותבלינים.
  • להוסיף מיים לכיסוי. ולבשל לריכוך של הירקות, כחצי שעה.
  • להוסיף את חלב הקוקוס ולהביא לרתיחה.
  • להוציא חצי מתכולת הסיר ולטחון אותה בבלנדר או בבלנדר יד למרקם חלק. להחזיר הכל לסיר, לבדוק תיבול ולהגיש חם עם חופן קטן של כוסברה מעל.


את המתכונים אני נותנת לכם באהבה רבה.
אשמח מאוד לשמוע מכם- מה חשבתם, האם ניסיתם, הצליח? או חלילה לא? רוצים לדעת אם אפשר לשנות 
משהו? היה משהו לא ברור? כתבו לי בתגובות כך שאדע.

בתאבון

פז

5 תגובות:

  1. למרות שלא חורף עכשיו עשית לי חשק למרק תירס...אני מאוד אוהב לשים נגיעה קלה של שומשום למרק תירס שלי. תודה על המתכון.

    השבמחק
  2. התכוונתי לשמן שומשום, ממש כמה טיפות כי יש לזה טעם מאוד דומיננטי, זה ישתלב יופי עם החלב קוקוס.

    השבמחק
  3. טעים בטירוף!!!
    עשיתי אתמול ונגמר מהר מאוד.
    תודה על המתכון המעולה

    השבמחק
  4. לפעם הבאה, ניתן להשתמש בתירס מקופסא?

    השבמחק
  5. ועוד שאלה אחרונה, ניתן להשתמש בשמנת לבישול במקום חלב קוקוס?

    השבמחק