יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

חיתוכיות פצפוצי אורז, טופי ומרשמלו

כבר שנים יש לי את המתכון הזה ולא יצא לי להכין אותו, פעם כי לא רציתי לאכול אותו ופעם אחרת כי לא רציתי לאכול אותו.... אבל יש גבול אחרי 11 שנים אפשר לוותר לעצמי... פעם אחת... עד לפעם הבאה.

המתכון קל להכנה ומתאים בעיקר למסיבות ימי הולדת לילדים ( כך אמרה הילדה שבי) ויסלח לי משרד החינוך.

המתכון המקורי ניתן לי בעל פה עם הרעיון הכללי אני דייקתי אותו יותר כך שתוכלו להשתמש במשקל ובגודל האריזות בארץ ולדעת כמה לשים בדיוק.





חיתוכיות פיצפוצי אורז, טופי ומרשמלו
חומרים-

325 גרם טופי ( טופי קרמל מהאלו של פעם)
360 גרם מרשמלו ( שתי חבילות)
200 גרם חמאה
450-500 גרם פצפוצי אורז

הכנה-
  • בסיר גדול שיכיל את כל החומרים, על אש נמוכה להמיס יחד חמאה, מרשמלו וטופי עד שנוצרת עיסה חלקה ואחידה
  • לערבב את פצפוצי האורז פנימה לפי כמה שתופס. הפיצפוצים צריכים להיות עטופים בשיכבה דקה של הבלילה המומסת
  • לצקת את התערובת לתוך התבנית המרופדת.
  • לקרר במקרר  כשעתיים.
  • להוציא מהמקרר לחתוך לריבועים של 3X3 להכניס לעטרות נייר ולאכסן בכלי אטום במקרר עד להגשה.


את המתכונים אני נותנת לכם באהבה רבה.
אשמח מאוד לשמוע מכם- מה חשבתם, האם ניסיתם, הצליח? או חלילה לא? רוצים לדעת אם אפשר לשנות 
משהו? היה משהו לא ברור? כתבו לי בתגובות כך שאדע.

בתאבון
פז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה