יום רביעי, 23 בספטמבר 2015

חטיפי אנרגיה בריאים

אני חוטאת בבזבוז אנרגיה, אני עושה כושר ואף גרוע מכך אני נהנת מזה.

בניסיון לאוכל בריא – באמת כי טעים לי לא כי צריך. אני מחפשת מתכונים חדשים וזה האחרון שמצאתי ושיניתי לטעמי. לפני אימון אני אוכלת תמר או שניים וכ- 4 שקדים כאן הכל מעורבב יחד ולא צריך לספור יותר ( כי בסופו של דבר אני גם עצלנית...).

אז הינה מתכון בריא, טעים ( לדעתי לפחות) ומאוד יפה.





חטיפי אנרגיה בריאים באמת

חומרים- לכ- 50 כדורים ( אני הכנתי ישר כמות כפולה)
400 גרם תמרים ללא חרצנים ( מגיע בקוביה ארוזה) יש לעבור על התוכן שכן חרצנים אין אך ישנם החיבורים לענף ( בטוח יש להם שם מי שיודע אותו אנא שתפו אותי)
½ כוס טחינה גולמית
100 גרם שבבי שקדים
½ 1 כפות אבקת ספירולינה ( לא חובה אך לפי הרשת שזה הדבר הכי בריא בעולם כולו)
1/3  כוס גוז'י בריס ( מעין צימוקים אדומים כתומים- הדבר הכי בריא אחרי ספירולינה) או צימוקים
½ כוס גרעיני חמניות או דלעת
לציפוי-
שומשום או קוקוס

הכנה-
  • לערבב היטב את כל החומרים. אפשר אם רוצים לערבב הכל במעבד מזון - אז יוצא מרקם החטיף חלק וללא חתיכות בתוכו. אני מעדיפה את המרקם הפחות חלק ויותר לעיס.
  • לגלגל לכדורים קטנים ולצפות בשומשום או בקוקוס
  • לאחסן בכלי אטום במקרר או במקפיא
  • מצוין לפני אימון 2-3 כדורים או לאחריו או סתם כחטיף בין ארוחות.
את המתכונים אני נותנת לכם באהבה רבה.
אשמח מאוד לשמוע מכם- מה חשבתם, האם ניסיתם, הצליח? או חלילה לא? רוצים לדעת אם אפשר לשנות 
משהו? היה משהו לא ברור? כתבו לי בתגובות כך שאדע.

בתאבון

פז


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה